طراحی سایت پزشکی چه خصوصیات دارد؟

 

طراحی یک سایت دارای استاندارهای اجباریی همچون ریسپانسیو بودن، قابلیت چند زبانه شدن و کاربر پسند است، اما در طراحی سایت پزشکی مواردی دیگری همچون معرفی مناسب پزشک، ازتباط گیری مناسب بیمار و پزشک و… لازم است که در ادامه توضیحات بیشتر ارئه خواهد شد.

تولید محتوا سایت

در طراحی سایت پزشکی چه مواردی باید رعایت گردد

همانطور که گفته شد طراحی سایت پزشکی دارای ویژگی ها و استاندارهای بخصوص است که در ادامه چند مورد از آنها و لزوم اجرای آنها را شرح خواهیم داد.

1) کاربر پسند بودن : کاربر پسند بودن نمای یک سایت از اصول اولیه طراحی سایت است که باعث افزایش بازدید کاربران خواهد شد.

2) ریسپانسیو بودن : همانطور که می دانید امروز ابزارهای متعددی برای اتصال به اینترنت و مرور سایت ها وجود دارد، تبلت، گوشی و لپ تاپ از وسایل پرطرفداری هستند که هرکدام اندازه مانیتور مختلفی دارند، طراحی سایت پزشکی باید به شکلی باشد که در صورت استفاده کاربر از هرکدام این ابزارها نمایش اطاعات در صفحه مانیتور بدون هیچ بهم خوردگی انجام گردد.

3) قابلیت چند زبانه : توریسم سلامت از مواردی است که می تواند فواید بسیاری برای بیمار، پزشک و حتی کشور خوبمان داشته باشد، لازمه ارتباط گیری بیمار خارجی با پزشک اجرای طراحی سایت پزشکی بصورت چند زبانه است.

4) سرعت مناسب سایت : هرجند که در سال های اخیر سرعت اینترنت چندین برابر شده ولی همچنان موتورهای جستجوگری همچون گوگل اهمیت ویژه ای به سرعت سایت ها می دهند و سایتی را به کاربران معرفی خواهند کرد که از سرعت قابل قبولی برخودار باشد.

5) قابل گسترش بودن : به نظر شما در آینده چه چیزی به سایت شما اضافه شود مناسب خواهد بود؟ تکنولوژی بعدی چه خواهد بود؟ سایت شما این قابلیت را دارد که بدون از دست دادن اطلاعات سایت با فناوری ها جدید هماهنگ شود؟

6) معرفی مناسب پزشک : معرفی مناسب یک پزشک شامل: معرفی تحصیلات و مقالات معتبر پزشک، انجام دستاوردهای علمی و یا عمل های موفق پزشک و.. می باشد.

7) پرسش و پاسخ : یکی از مهم ترین بخش هایی که می تواند بیمار را به پزشک متصل کند قسمت پرسش و پاسخ است که بیمار را بصورت غیر مستقیم به پزشک متصل می کند.

برخی از نمونه کارهای ما

خرسندیم از اینکه در تمام نمونه کارهای موجود ادامه همکاری تا به امروز وجود داشته است. تیم رایکا اپ با تمام وجود در خدمت شما هستند.

سایت سلامت دات لایف

طراحی، پشتیبانی و سئو سایت خبری سلامت دات لایف، منتخب جشنواره وب و موبایل ایران

دکتر شیوا مدنی حسینی

طراحی، پشتیبانی و سئو سایت دکتر شیوا مدنی حسینی جراح زیبایی زنان | متخصص زنان و زایمان

دکتر محمدرضا کاظمی

طراحی، پشتیبانی و سئو سایت دکتر محمدرضا کاظمی فلوشیپ فوق تخصص درد

شرکت تک نوع خاورمیانه

تک نوع خاورمیانه

طراحی، پشتیبانی و سئو سایت شرکت تک نوع تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی – بیمارستانی ، آزمایشگاه

سئو سایت پزشکان
اگر بزرگترین موزه جهان را در شهری بسیار شلوغ قرار دهیم و هیچ تبلیغی برای آن انجام ندهیم هیچ کس از وجود آن مطلع نخواهد شد و بازدید کننده ای نخواهد داشت، سایت شما اگر به بهترین شکل طراحی شده باشد برای اینکه مراجعه کننده داشته باشد باید سئو شود، سئو باعث خواهد شد شما در صفحه اول جستجو گوگل دیده شوید.
پشتیبانی
پشتیبانی رایکا اپ تنها به آپدیت کردن نرم افزار سایت شما، بک آپ گیری، مقابله با هک خلاصه نمی شود، پشتیبانی ما شامل اضافه کردن مقالات شما و ایجاد ارتباط بین بیمار و پزشک هم می شود، این ارتباط فواید زیادی برای بیماران و پزشک معالج خواهد داشت که در سایت توضیحات کامل در این مورد وجود دارد.
طراحی سایت پزشکی
لازمه طراحی سایت پزشکی داشتن تجربه کافی برای طراحی ساختارها ، علم کافی برای یک کدنویسی تمیز که سرعت لازم سایت را تامین کند و در آخر داشتن هنر و دقت در طراحی برای خلق یک سایت زیبا و کاربر پسند است. با رعایت این نکات طراحی سایت پزشکی با موفقیت انجام خواهد شد و نشانه موفقیت، بازدید داشتن یک سایت است.

چگونه کارتان را به ما بسپارید؟

اگر خدمات و نمونه کارهای ما مورد توجه شما قرار گرفته است و تمایل دارید کار طراحی ، پشتیبانی و سئو سایتتان را به رایکا اپ بسپارید، در صفحه تماس با ما مشخصات خود را همراه با متن درخواستتان را وارد نمایید تا در اولین فرصت با شما گرفته شود و پس از بررسی دقیق اقدامات لازم صورت بگیرد.

ما همواره در کنار شما خواهیم بود. 51 95 433 0912

left_top_02left_top_01
right_top_02right_top_01

هزینه طراحی سایت برای پزشکان

طراحی حرفه ای
تومان7،500،000
دامنه یکساله .ir و .com رایگان
1500 مگابایت فضای هاستینگ یکساله رایگان
بدون محدودیت تعداد ایمیل
طراحی سایت با اجرای کامل صفحات ( صفحه اصلی ، درباره ما، بلاگ، گالری تصاویر، تماس با ما و صفحات درخواستی شما)
نصب نرم افزار مدیریت سایت و تنظیمات امنیتی
نصب ماژول های کاربردی سایت و تنظیمات آن
ثبت آدرس شما در نقشه گوگل
تنظیم اس اس ال (گواهی امنیت سایت) یکساله رایگان
کانفیگ کامل امنیتی (ضد هکر)
انتشار چهار رپورتاژ آگهی
طراحی کارآمد
تومان5،000،000
دامنه یکساله .ir و .com رایگان
1000 مگابایت فضای هاستینگ یکساله رایگان
تعداد اکانت های ایمیل 10 عدد
طراحی سایت با اجرای کامل صفحات ( صفحه اصلی ، درباره ما، بلاگ، گالری تصاویر، تماس با ما)
نصب نرم افزار مدیریت سایت و تنظیمات امنیتی
نصب ماژول های کاربردی سایت و تنظیمات آن
ثبت آدرس شما در نقشه گوگل
انتشار یک رپورتاژ آگهی
طراحی پایه
تومان3،000،000
دامنه یکساله .ir رایگان، دامنه های دیگر با هزینه
500 مگابایت فضای هاستینگ یکساله رایگان
تعداد اکانت ایمیل 3 عدد
طراحی سایت با اجرای کامل صفحات ( صفحه اصلی ، درباره ما، بلاگ، گالری تصاویر، تماس با ما)